DUVs andra träning inför IFK matchen.

Andra träningen blev riktigt lyckad. Båda lagen visade upp ett imponerande anfallsspel men vi hade inte så stort fokus på vårt försvarsspel. Många lyckade kombinationer och riktigt fina skott. Samuel Andersson visade att han är en duktig reservmålvakt om Eric Weyand skulle vara skadad i matchen. Vi rycker lite i en av IFK spelarna och Samuel och Simona har tänkt hitta på lite bus med honom på matchen. Jag säger inte hans namn men...

 
Ikväll sticker många av våra fotbollsspelare upp till österbotten på idrottsdagar och tävlar och har kul med andra inom DUV i Finland. Lycka till och hoppas det går bra för er alla! Min syster var med på träningen och sade själv att hon hade väldigt roligt. Hon var glad och pratsam men hon verkar ha ärvt mitt löpsteg och spark för mycket rörelse var det inte på planen. Det viktigaste är ju trots allt att vi har skoj på planen och bryr oss om varandra och på det sätt som våra spelare visar detta finns det nog inte i något annat lag på Åland!

Kommentarer

  1. Det är en snygg blid tycker jag :) Jag tycker att du ska ha den länge så länge som helst från Lovisa Nordström.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar