Jag hoppas ni alla tar er tid och är ute nu i det sanslöst fina vårvädret. Tyvärr satt jag inne på möten för ovanlighetens skull på arbetet idag. Efter jobbet så skyndade jag mig efter Frida till dagiset och till sparhallen och handlade middag. Sedan for vi snabbt hem och packade ihop grillsaker, provläsningsmaterial för Rebecca, Katten och lite annat. Vi for ut tillsammans med Valerie,Ebba och givetvis Rebecca, Frida, Linda, Presley och jag. Väl ute på Askö grillade vi, jag, Ebba och Rebecca läste på Matteprov och efter det gick vi och såg vart Valerie, Frida och Linda hade gått på upptäcktsfärd. Det är så skönt att vara ute och gå i skog och mark och jag njuter av att se barn röra sig på klippor och i skog och mark istället för att sitta i soffan och titta på tv eller vara på datorn! Vi hade en alldeles underbar kväll och vår "skeppskatt" Presley verkar riktigt ha funnit sig tillrätta på Askö. Det här är början på en alldeles underbar åländsk sommar!
Posted by Picasa

Kommentarer