Friskluft och underbart vårväder ute på Askö!

Det har varit en helt otrolig dag ute på Askö idag! Idag var första gången vi hade med oss Presley ut till Askö och det gick väldigt bra! Lite orolig var han, men nyfiken. Även bilfärden och båtfärden gick förvånansvärt smärtfritt.
Jag, Linda och min käre mor såg att allting hade klarat vintern och började kratta, såga och elda det som behövdes. Det finns ingen terapi form som slår att gå omkring helt ostört i oslagbar natur och njuta av den och lyssna på fåglarnas sång. Jag visste att jag saknat att vara därute, men hur mycket jag saknat det förstod jag inte förrän jag var därute.
Mina batterier känns nu uppladdade och våren är nu igång på riktigt! Det finns ju hur mycket jobb som helst därute, men man gör lite nu och då utan måsten! Dessutom är det ju faktiskt en terapi form som i min värld är fullständigt oslagbar! Dessutom får man ett motionspass :-)

Kommentarer