grace-underkläder för kvinnor.

Det är länge sedan jag skrev i min blogg. Största orsaken till det är att min sambo imorgon öppnar butiken grace tillsammans med tre andra personer. Det har varit väldigt mycket att göra de senaste veckorna för alla oss i familjen, men nu blickar vi framåt och vi tror verkligen på den här affärsidén!
I den här butiken finns det underkläder för alla åldrar, storlekar och till alla evenemang. Till arbetet, fest, träning och för amning.
Butiken kommer att ligga i nya Torggallerian som känns väldigt fräsch och trendig överlag. Inredningen i butiken är otroligt fin och de har de finaste provrummen jag sett. Här finns tillräckligt med krokar, gott om utrymme, tonade speglar och våtservetter för att du skall känna dig fräsch när du provar.

Det har varit väldigt intressant att sätta sig in i hur en butik blir till och jag tror definitivt på den här butiken. Jag rekommenderar er alla att titta in och se hur fint det är och titta om det finns något som passar er!
De öppnar imorgon klockan 10.00, välkomna!

Kommentarer