Det kommer att gå bra i valet!

Sedan i fredags har mitt självförtroende om möjligt blivit ännu starkare. Jag har mött väldigt många som lovordat vad jag står för och att det i mitt fall känns äkta. Det är också många som kommit och sagt att de skulle vilja rösta på mig, men att deras barn inte vill att jag skall sluta arbeta på Tärnan. Till på det är det många som sagt att JCs valmaskin har gett mig som första val. Att dessutom 10.000 läsare har läst min blogg (130 läsare per inlägg) hoppas jag visar att mina åsikter är bra och intressanta. Det här känns ju givetvis roligt och jag tror att nu efter de här fyra åren har jag ett tillräckligt stort kunnande för att vara heltidspolitiker. Jag har ett stort och brett kontaktnät som gör det smidigare att få inblick i diverse ämnen. Jag är säker på att jag och mina åsikter behövs inom socialdemokratin!

Kommentarer